dilluns, 30 de juny del 2008

La Sagrada Família (1883-1926)

































4 comentaris:

123 ha dit...

Hola Soy Jagadish. No sé español. Sé solamente inglés. Estoy utilizando un software para la traducción. Así no sé si la traducción está correcta. Vi accidentalmente el blog del ur. Su blog es excelente. Gocé de las fotos mucho.Estoy esperando con impaciencia para ver más fotos.

Jordi Gavaldà ha dit...

Hola Josep Maria, Ja tens família nombrosa, ja has demanat els ajuts corresponents?, són impressionants.

Una abraçada ben forta.

Josep Maria Alegre ha dit...

Jigadish, thank you very much for your visit and comentaries, I'm glad that you like my blog. Greetings from Catalonia. Josep Maria

Jordi, ja veus que m'he tornat a embolicar, i això que et vaig dir que estava molt ocupat...
De fet tens part de culpa en aquests blogs, ja que vas ser tu qui m'ho va proposar.
Una abraçada. Josep Maria

Jordi Gavaldà ha dit...

Hola Josep Maria!, no estic d'acord amb el teu comentari. No sóc culpable , no m'ha agradat mai aquest adjectiu, en tot cas, tinc part de responsabilitat.

Ara bé tots t'hem d'agrair l'amor que poses en cada cosa que fas.

Gràcies pels regals que ens fas: ensenyar-nos el Garraf, retrobar-nos amb l'amor per la ciutat de Sitges, els seus racons i les seves platges, i ara en Gaudí. Saps que a Llinars hi havia "la Miranda", d'en Gaudí, que va ser destruïda en temps passats (aquells 40 anys..) i que ara un grup de persones del poble la volen tornar a aixecar?, saps que per fer la variant i les obres de l'Ave van moure tot una muntanya i van tirar a terra una casa d'en Santiago Rusiñol, potser això ens uneix als de Llinars i Sitges, potser.....

Una abraçada i segueix amb tan d'entusiasme amb els teus magnífics projectes.