divendres, 4 de gener de 2013

L'interior de Bell esguard

Gaudí construí Bellesguard sobre les runes del castell de Martí l'Humà, últim rei de la dinastia Catalano-Aragonesa. La foto ens mostra com estava abans de que ell hi intervingués.


Bellesguard:





















5 comentaris:

Mercè ha dit...

Vam compartir la visita a Bellesguard i després d'aquest "tastet" tan fantàstic ja estic dessitjant veure la resta de les fotos. Gràcies per compartir-les

Josep Maria Alegre ha dit...

Com pots veure, Mercè, els teus desitjos s’han fet realitat. Aquí tens l’interior de Bell esguard amb tot el seu esplendor. Estigues atenta, hi haurà més entrades d'aquesta meravella.

Moltes gràcies per la visita.

canela988 ha dit...

Hola Josep María,¡ Maravillosas tomas! no he tenido el placer de visitar el interior del edificio pero por lo que muestras, es realmente precioso. Sin lugar a dudas la toma número trece, la ventana donde se divisa el exterior con ese colorido en la parte de superior de la misma, cuando el sol ilumine ese lado debe embellecer la escalera con un espectacular crisol de tonalidades.
Muchísimas gracias por compartir esta maravilla.
Recibe un cordial saludo.

Josep Maria Alegre ha dit...

Muchísimas gracias por tu visita, Canela. Este edificio es genial, pero como bien dices, esta ventana me tiene enamorado. Lástima que no he tenido ocasión de fotografiarla iluminada por el sol.

Saludos cordiales.

Anònim ha dit...

Genial blog! me ha encantado toda la información!

Estoy muy interesada en saber de que se trata la foto que pone "el castell" se trata de una parte mas de la casa Bellesguard? es un anexo construido por Gaudi? o son los restos del Castell de Marti I l'Huma?

Muchisimas gracias de antemano!!!